RETOURNEREN

Wil je een bestelling retourneren? Vind hier het antwoord op jouw vraag over retourneren.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Is je order niet zoals verwacht dan kun je jouw items eenvoudig retourneren. Ga naar blablastores.nl/retour. Volg de stappen en meld jouw retour aan. Kom je er niet helemaal uit? Bekijk dan het volledige stappenplan onderaan deze pagina. Let op : de kosten voor het retour sturen worden niet vergoed door Bla-Bla Classics en zijn dus voor eigen rekening.

Je kunt je product alleen ruilen door je product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Op deze manier heb je jouw nieuwe product snel in huis.

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze kosten worden verrekend met het aankoopbedrag. Heb je met Klarna betaald, dan worden je retourkosten als openstaand bedrag aangegeven in jouw Klarna-account.

Heb je iets bij ons besteld en ben je niet tevreden? Jammer, maar geen enkel probleem. Na ontvangst van jouw bestelling, heb je 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren of aan te geven dat je van de koop afziet. Na die melding heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

Jazeker! Voor producten uit de sale gelden dezelfde regels als alle andere artikelen. Deze kunnen dus gewoon retour gestuurd worden.

Zodra je retourzending bij ons is verwerkt, zullen wij de terugbetaling in orde maken. Wij streven  ernaar om het aankoopbedrag (minus de retourkosten), binnen 5 werkdagen terug te storten via dezelfde betaalmethode die jij hebt gebruikt tijdens het plaatsen van je bestelling (uiterlijk binnen 14 dagen). Heb je met Creditcard betaald dan zie je het bedrag terug op je maandelijkse overzicht.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

In onderstaand stappenplan leggen we precies uit hoe je jouw item(s) retourneert. Ga naar blablastores.nl/retour en vervolgens naar Stap 1.

Stap 1: Start je retourzending
Vul in dit scherm jouw postcode en het Track & Trace of ordernummer in. Zorg ervoor dat je hetzelfde e-mailadres gebruikt als waarmee je besteld hebt. Het ordernummer kun je vinden op de pakbon of factuur die je als orderbevestiging per mail hebt ontvangen. Klik hierna op ‘Start’.

Stap 2: Vertel ons meer over je retour
Selecteer de items die je wilt retourneren en geef de reden van je retour op en kies vervolgens op “Methode van terugbetaling”. Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dien je jouw bestelling ongedragen en met aangehechte en onbeschadigde rode kledingtag, met de originele kaartjes en in de Bla-Bla Stores doos met de originele verpakking te retourneren.

Stap 3: Hoe zou je willen retourneren
Het systeem kiest automatisch het dichtsbijzijnde afleverpunt. Wil je je retour afleveren bij een ander afleverpunt kies dan voor voor “Wijzig afleverpunt”.  Klik vervolgens op “Ga naar overzicht” Let op : de kosten voor het retour sturen worden niet vergoed door Bla-Bla Classics en worden achteraf verrekend met het geretourneerde.

Stap 4: Overzicht
Controleer in dit scherm nogmaals goed alle gegevens en klik vervolgens op “Bevestigen”

Stap 5: Je retour is bevestigd en nu?
Je kunt het retourlabel nu downloaden en printen. Kun je het label het label op dat moment niet printen, geen probleem je ontvangt deze nl ook in je e-mail samen met een Track & Trace code. Heb je geen printer kies dan voor "Geen printer nodig". Je ontvangt dan een unieke barcode die je bij het afleverpunt kunt laten scannen om een label te creeren. Let op: bij het verzenden van een retourzending ben jij verantwoordelijk voor de verzending van het pakket. Zorg ervoor dat je altijd een Track & Trace code vraagt bij het afgeven van je retourzending.

Stap 6: Pakket inpakken en afgeven
Zodra je retour succesvol is ingediend, kun je jouw pakket retourneren. Indien je teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, dien je jouw bestelling ongedragen en met aangehechte en onbeschadigde rode kledingtag, met de originele kaartjes en in de Bla-Bla Stores doos met de originele verpakking te retourneren. Ook dient de kleding vrij te zijn van luchtjes. Stop een kopie van de factuur/pakbon in de doos, zodat wij kunnen achterhalen van wie het pakket komt. Tape de doos goed dicht en plak de retourlabel over het oude label. Lever vervolgens je retour af bij het afleverpunt die je tijdens het retourproces hebt opgegeven. Je hoeft bij het afleverpunt geen retourkosten te betalen, deze worden achteraf verrekend nadat wij de retour hebben ontvangen.

Zorg ervoor dat je jouw pakket binnen 14 dagen nadat je jouw retour hebt aangemeld terugstuurt. Als we je retour in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een e-mail met een bevestiging.

CONTACT

Heb je hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.

OPENINGSTIJDEN

Maandag : 12.00 – 17.30 uur
Dinsdag : 10.00 – 17.30 uur
Woensdag : 10.00 – 17.30 uur
Donderdag: 10.00 – 21.00 uur
Vrijdag : 10.00 – 17.30 uur
Zaterdag : 10.00 – 17.00 uur