GARANTIE & KLACHTEN
Heb je een vraag over de garantie of een klacht? Vind hier jouw antwoord.
VEEL GESTELDE VRAGEN
Bij een klacht kijken wij naar de wettelijke garantie die van toepassing is op de klacht die je hebt ingediend. Daarnaast heb je alleen recht op garantie bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- Beschadiging door opzet op nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
Je hebt garantie op alle artikelen die je bij Bla-Bla Classics koopt. Bij een klacht kijken wij naar de wettelijke garantie die van toepassing is op de klacht die je hebt ingediend. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Bij een gegronde klacht vergoeden wij alle kosten binnen de garantietermijn. Naast de (fabrieks) garanties gelden onverminderd de rechten die je hebt als consument op basis van de wet. Na afloop van het (fabrieks) garantietermijn kan je met een gegronde klacht nog steeds bij ons terecht. Samen proberen we dan tot een passende oplossing te komen.
CONTACT
Heb je hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.